reklama

Nebezpečná práca s optimizmom

Bolo pekne letné počasie, slniečko svietilo a ja som mal aj akurát skúškové obdobie a ako správny študent, som sa rozhodol robiť lepšiu činnosť, ako sa učiť. No čo už tak to asi ma byť, že vraj všetkého veľa škodí, tak som sa rozhodol umyť si okno v izbe.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Teraz je v móde si dávať plastové okna pre ich vynikajúce tepelno izolačné vlastnosti a s tým súvisí tak trochu aj môj článok. Keďže naše paneláky aj tu na košickom sídlisku sú postavene tak trochu natesno, mam výhľad z mojej izby opäť na panelák. Čo čert nechcel, oproti na jednom z bytov menili práve okno v izbe a pracovali tam majstri a pri nich samozrejme stála aj domáca pani, ktorej prenikavý hlas som počul aj cez zatvorene okno a to už je čo hovoriť, keď cez nich nepočujem skoro nič. Ako som tak umýval, tak som len počúval, čo všetko im ponúka pani, ktorá sa o nich pekne starala, aby neboli hladní, smädní a samozrejme mala aj strach aby náhodou z toho 8. poschodia pri vŕtaní a pripevňovaní celého rámu okna k panelu nespadli dolu. Pobavil ma hlavne optimizmus týchto majstrov, u ktorých som sa dovtípil, že pochádzajú vzhľadom na ich nárečie z okolia Košíc. Debata prebiehala približne takto :domáca pani: „Len dávajte pozor pane, aby ste nespadli dolu, sme na 8. poschodí !!! „ majster: „Panííí nebojce šee, hore nevylecííím a dolu keď driznem ta me najdu “ No a po tejto vete som sa nevydržal nezasmiať a som pustil rehot na celu ulicu a vzhľadom nato, že každý bol v robote a vonku ani živej duše tak, to bolo počuť až k nim a tak som radšej pre ich ostré pohľady rýchlo doumýval okna a išiel radšej utrieť prach.

Lukáš Kočkár

Lukáš Kočkár

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som pravý študent, ktorý sa možno ešte stále nenašiel, ale zato dobre vie, čo by chcel dosiahnuť a zmeniť na svojom živote :)) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu